Regulamin Brilliant Clean
1 §.
Ogólny
- Firma Brilliant Clean przystępując do realizacji usług zobowiązuje się do wykonania ich w sposób profesjonalny i rzetelny z poszanowaniem dóbr klienta.
- Wszystkie usługi podlegają wstępnej wycenie, która może różnić się od końcowej ze względu na trudność oraz czas wykonania zlecenia.
- Opłata za wykonanie usługi pobierana jest po jej zakończeniu. W przypadku późniejszego terminu zapłaty strony umawiają się na konkretny termin, a po jego upłynięciu naliczone zostaną odsetki za każdy kolejny dzień opóźnienia.
- Firma ma prawo do odmowy wykonania usługi w przypadku poważnych obaw o wysoką jakość obsługi.
- Zleceniodawca oświadcza, że wszelkie wartościowe przedmioty, tj. pieniądze, biżuteria itp. zostały zabezpieczone przed przystąpieniem do realizacji zlecenia.
- Wykonawca usługi nie bierze odpowiedzialności za niesprawną oraz słabej jakości instalację elektryczną klienta.
- Reklamacje przyjmowane są maksymalnie do 48h od momentu wykonania usługi w formie pisemnej. Rozpatrywanie reklamacji następuje w ciągu 7 dni roboczych.
- Przy skomplikowanych reklamacjach klient powołuje się na opinię rzeczoznawcy, który wystawia ekspertyzę, a co za tym idzie termin rozpatrzenia reklamacji może się wydłużyć.
- W przypadku, gdy nieprawidłowości nie wynikają z błędu zleceniobiorcy, koszt ekspertyzy ponosi klient.
- Usługi objęte są ubezpieczeniem.
- Zgłoszenie reklamacji nie powoduje zawieszenia obowiązku zapłaty za usługę.
- Zastrzegamy sobie prawo do wykonywania dokumentacji zdjęciowej podczas każdej z usług, na
którą klient wyraża zgodę oraz pozwala na wykorzystanie jej w celach reklamowych. - Firma Brilliant Clean zobowiązuje się do zachowania pełnej prywatności.
- Wyżej wymienione czynności stanowią również zabezpieczenie potwierdzające jakość oraz zakres wykonywanych usług.
- Zlecenie usługi oznacza akceptację regulaminu.
§ 2.
Czyszczenie tapicerek, dywanów oraz wykładzin
- Do czyszczonego mebla powinien zostać zapewniony dostęp minimum 1m, aby był dostęp ze wszystkich stron. Nóżki mebli powinny być zabezpieczone filcem, aby uniknąć zarysowania podłogi. Nie odpowiadamy za powstałe z tego tytułu uszkodzenia.
- Minimalny koszt realizacji usługi w przypadku czyszczenia tapicerek i wykładzin to 200zł brutto. Poniżej tej kwoty nie podejmujemy się zleceń.
- Na metalowych guzikach w meblach może pojawić się korozja po czyszczeniu, która jest naturalnym zjawiskiem. Reklamacje z tego tytułu nie są przyjmowane.
- Meble z elektroniką, np. Z funkcją masażu pierzemy zawsze na odpowiedzialność klienta.
- Klient na etapie zlecania usługi zobowiązuje się do sprawdzenia składu materiałów na podstawie naklejek i/lub innych oznaczeń, bądź kontaktu z producentem.
W przypadku braku informacji przystępujemy do zlecenia na odpowiedzialność klienta. - Obszary zapierane, zainfekowane(mocz, stolec, pleśń itd.) oraz uszkodzone muszą zostać zgłoszone na etapie wstępnej wyceny usługi.
- Miejsce wykonywania usługi powinno być uprzednio dostosowane we własnym zakresie, tj. pojemniki na pościel opróżnione, podłoże zabezpieczone przed porysowaniem i pochlapaniem, które mogą spowodować trwałe uszkodzenia.
- Firma Brilliant Clean nie gwarantuje pełnego usunięcia plam, zapachów oraz przebarwień ze względu na możliwość uprzednio powstałych trwałych uszkodzeń, jednakże zobowiązuje się do usunięcia zabrudzeń wszystkich możliwych do wyeliminowania.
- Niektóre materiały ulegają uszkodzeniu podczas eksploatacji, które objawiają się po procesie czyszczenia, tj. rozdwojenie włókna, przetarcia, przebarwienia, spękania za które zleceniobiorca nie bierze odpowiedzialności.
- Niska jakość materiałów jak i wady ukryte nie stanowią tytułu do reklamacji.
- W przypadku całościowego prania wykładzin zleceniodawca zablagowuję się do usunięcia mebli, kabli oraz innych przedmiotów utrudniających wykonanie usługi we własnym zakresie.
- Dywany i wykładziny klejone mogą ulec rozklejeniu podczas procesu prania. Usługa wykonywana jest na odpowiedzialność klienta.
- Tapicerka skórzana może być uszkodzona pod wierzchną warstwą brudu.
- Objawia się to pojawieniem ubytków w strukturze oraz wytartym lakierem bezbarwnym.
- Syntetyczna z kolei po czyszczeniu może zacząć się kruszyć jak i odchodzić płatami.
- Powyższe zagadnienia nie stanowią tytułu do reklamacji.
- Po zakończeniu usługi zleceniodawca zobowiązany jest dokonać pozostałych prac
porządkowych we własnym zakresie.
§ 3.
Ozonowanie
- Cena ozonowania uzależniona jest od m3 powierzchni oraz ilości użytego sprzętu.
- Koszt roboczogodzin liczony jest dodatkowo w przypadku potrzebnego większego nakładu prac przygotowawczych, liczony od momentu wejścia na obiekt.
- Zleceniodawca zobligowany jest do usunięcia przyczyny problemów we własnym zakresie, np. pleśni, zwłok, martwych zwierząt, zgniłych jaj itd.
- Należy kierować się zasadą, że cały proces opiera się na usunięciu skutków, a nie źródła.
- W przypadku, gdy zabieg ozonowania jest nieskuteczny należy wrócić ponownie do etapu wskazanego w podpunkcie pierwszym regulaminu „Ozonowanie”.
- Firma nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowe usunięcie źródła problemu.
- Firma Brilliant Clean udziela wstępnych porad dotyczących przygotowania przestrzeni do dekontaminacji, a następnie samodzielnie przystępuje do realizacji usługi.
- Na terenie obiektu podczas przeprowadzania zabiegów obowiązuje bezwzględny zakaz przebywania ludzi i zwierząt.
- Zleceniobiorca zobligowany jest do przestrzegania wszelkich zasad BHP oraz oddania przestrzeni po prawidłowym przeprowadzeniu zabiegu, gdy nie zagraża to już życiu oraz zdrowiu ludzi i zwierząt.
- Po zakończeniu zlecenia sporządzany jest protokół odbioru/usługi, który zleceniodawca również otrzymuje. Na życzenie wystawiany jest certyfikat dezynfekcji.
§ 4.
Dezynfekcja parowników samochodowych
- Ciśnieniowe czyszczenie parownika zawsze przeprowadzane jest na odpowiedzialność klienta, ponieważ wpuszczamy płyn pod ciśnieniem do miejsca, w którym znajduje się parownik, a zaraz za osłonami komponenty elektryczne. Każdorazowo istnieje ryzyko wyniknięcia awarii, wynikające z charakteru tego typu usługi.
- W przypadku, gdy wydobywa się odór z klimatyzacji bardzo często jest to ostatnie stadium zagrzybienia i przeprowadzona usługa może zakończyć się chwilową poprawą lub niepowodzeniem.
- Należy wtedy niezwłocznie wymienić parownik na nowy wraz z ozonowaniem kanałów powietrznych oraz wnętrza pojazdu.
- Firma Brilliant Clean zobowiązana jest do profesjonalnego wykonania usługi.
§ 5.
Regeneracja kloszy reflektorów
- Wszelkiego rodzaju klosze plastikowe oraz szklane nie pozwalają na sprawdzenie grubości materiału, a co za tym idzie nie ma możliwości oszacowania jak głęboko można je zeszlifować.
- Zleceniobiorca nie ponosi odpowiedzialności za powstałe w ten sposób pęknięcia i/lub ubytki.
Wszelkie prawa zastrzeżone Brilliant Clean 2024