Regulamin Brilliant Clean

1 §.
Ogólny

  1. Firma Brilliant Clean przystępując do realizacji usług zobowiązuje się do wykonania ich w sposób profesjonalny i rzetelny z poszanowaniem dóbr klienta.
  2. Wszystkie usługi podlegają wstępnej wycenie, która może różnić się od końcowej ze względu na trudność oraz czas wykonania zlecenia.
  3. Opłata za wykonanie usługi pobierana jest po jej zakończeniu. W przypadku późniejszego terminu zapłaty strony umawiają się na konkretny termin, a po jego upłynięciu naliczone zostaną odsetki za każdy kolejny dzień opóźnienia.
  4. Firma ma prawo do odmowy wykonania usługi w przypadku poważnych obaw o wysoką jakość obsługi.
  5. Zleceniodawca oświadcza, że wszelkie wartościowe przedmioty, tj. pieniądze, biżuteria itp. zostały zabezpieczone przed przystąpieniem do realizacji zlecenia.
  6. Wykonawca usługi nie bierze odpowiedzialności za niesprawną oraz słabej jakości instalację elektryczną klienta.
  7. Reklamacje przyjmowane są maksymalnie do 48h od momentu wykonania usługi w formie pisemnej. Rozpatrywanie reklamacji następuje w ciągu 7 dni roboczych.
  8. Przy skomplikowanych reklamacjach klient powołuje się na opinię rzeczoznawcy, który wystawia ekspertyzę, a co za tym idzie termin rozpatrzenia reklamacji może się wydłużyć.
  9. W przypadku, gdy nieprawidłowości nie wynikają z błędu zleceniobiorcy, koszt ekspertyzy ponosi klient.
  10. Usługi objęte są ubezpieczeniem.
  11. Zgłoszenie reklamacji nie powoduje zawieszenia obowiązku zapłaty za usługę.
  12. Zastrzegamy sobie prawo do wykonywania dokumentacji zdjęciowej podczas każdej z usług, na
    którą klient wyraża zgodę oraz pozwala na wykorzystanie jej w celach reklamowych.
  13. Firma Brilliant Clean zobowiązuje się do zachowania pełnej prywatności.
  14. Wyżej wymienione czynności stanowią również zabezpieczenie potwierdzające jakość oraz zakres wykonywanych usług.
  15. Zlecenie usługi oznacza akceptację regulaminu.

§ 2.
Czyszczenie tapicerek, dywanów oraz wykładzin

  1. Do czyszczonego mebla powinien zostać zapewniony dostęp minimum 1m, aby był dostęp ze wszystkich stron. Nóżki mebli powinny być zabezpieczone filcem, aby uniknąć zarysowania podłogi. Nie odpowiadamy za powstałe z tego tytułu uszkodzenia.
  2. Minimalny koszt realizacji usługi w przypadku czyszczenia tapicerek i wykładzin to 200zł brutto. Poniżej tej kwoty nie podejmujemy się zleceń.
  3. Na metalowych guzikach w meblach może pojawić się korozja po czyszczeniu, która jest naturalnym zjawiskiem. Reklamacje z tego tytułu nie są przyjmowane.
  4. Meble z elektroniką, np. Z funkcją masażu pierzemy zawsze na odpowiedzialność klienta.
  5. Klient na etapie zlecania usługi zobowiązuje się do sprawdzenia składu materiałów na podstawie naklejek i/lub innych oznaczeń, bądź kontaktu z producentem.
    W przypadku braku informacji przystępujemy do zlecenia na odpowiedzialność klienta.
  6. Obszary zapierane, zainfekowane(mocz, stolec, pleśń itd.) oraz uszkodzone muszą zostać zgłoszone na etapie wstępnej wyceny usługi.
  7. Miejsce wykonywania usługi powinno być uprzednio dostosowane we własnym zakresie, tj. pojemniki na pościel opróżnione, podłoże zabezpieczone przed porysowaniem i pochlapaniem, które mogą spowodować trwałe uszkodzenia.
  8. Firma Brilliant Clean nie gwarantuje pełnego usunięcia plam, zapachów oraz przebarwień ze względu na możliwość uprzednio powstałych trwałych uszkodzeń, jednakże zobowiązuje się do usunięcia zabrudzeń wszystkich możliwych do wyeliminowania.
  9. Niektóre materiały ulegają uszkodzeniu podczas eksploatacji, które objawiają się po procesie czyszczenia, tj. rozdwojenie włókna, przetarcia, przebarwienia, spękania za które zleceniobiorca nie bierze odpowiedzialności.
  10. Niska jakość materiałów jak i wady ukryte nie stanowią tytułu do reklamacji.
  11. W przypadku całościowego prania wykładzin zleceniodawca zablagowuję się do usunięcia mebli, kabli oraz innych przedmiotów utrudniających wykonanie usługi we własnym zakresie.
  12. Dywany i wykładziny klejone mogą ulec rozklejeniu podczas procesu prania. Usługa wykonywana jest na odpowiedzialność klienta.
  13. Tapicerka skórzana może być uszkodzona pod wierzchną warstwą brudu.
  14. Objawia się to pojawieniem ubytków w strukturze oraz wytartym lakierem bezbarwnym.
  15. Syntetyczna z kolei po czyszczeniu może zacząć się kruszyć jak i odchodzić płatami.
  16. Powyższe zagadnienia nie stanowią tytułu do reklamacji.
  17. Po zakończeniu usługi zleceniodawca zobowiązany jest dokonać pozostałych prac
    porządkowych we własnym zakresie.

§ 3.
Ozonowanie

  1. Cena ozonowania uzależniona jest od m3 powierzchni oraz ilości użytego sprzętu.
  2. Koszt roboczogodzin liczony jest dodatkowo w przypadku potrzebnego większego nakładu prac przygotowawczych, liczony od momentu wejścia na obiekt.
  3. Zleceniodawca zobligowany jest do usunięcia przyczyny problemów we własnym zakresie, np. pleśni, zwłok, martwych zwierząt, zgniłych jaj itd.
  4. Należy kierować się zasadą, że cały proces opiera się na usunięciu skutków, a nie źródła.
  5. W przypadku, gdy zabieg ozonowania jest nieskuteczny należy wrócić ponownie do etapu wskazanego w podpunkcie pierwszym regulaminu „Ozonowanie”.
  6. Firma nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowe usunięcie źródła problemu.
  7. Firma Brilliant Clean udziela wstępnych porad dotyczących przygotowania przestrzeni do dekontaminacji, a następnie samodzielnie przystępuje do realizacji usługi.
  8. Na terenie obiektu podczas przeprowadzania zabiegów obowiązuje bezwzględny zakaz przebywania ludzi i zwierząt.
  9. Zleceniobiorca zobligowany jest do przestrzegania wszelkich zasad BHP oraz oddania przestrzeni po prawidłowym przeprowadzeniu zabiegu, gdy nie zagraża to już życiu oraz zdrowiu ludzi i zwierząt.
  10. Po zakończeniu zlecenia sporządzany jest protokół odbioru/usługi, który zleceniodawca również otrzymuje. Na życzenie wystawiany jest certyfikat dezynfekcji.

§ 4.
Dezynfekcja parowników samochodowych

  1. Ciśnieniowe czyszczenie parownika zawsze przeprowadzane jest na odpowiedzialność klienta, ponieważ wpuszczamy płyn pod ciśnieniem do miejsca, w którym znajduje się parownik, a zaraz za osłonami komponenty elektryczne. Każdorazowo istnieje ryzyko wyniknięcia awarii, wynikające z charakteru tego typu usługi.
  2. W przypadku, gdy wydobywa się odór z klimatyzacji bardzo często jest to ostatnie stadium zagrzybienia i przeprowadzona usługa może zakończyć się chwilową poprawą lub niepowodzeniem.
  3. Należy wtedy niezwłocznie wymienić parownik na nowy wraz z ozonowaniem kanałów powietrznych oraz wnętrza pojazdu.
  4. Firma Brilliant Clean zobowiązana jest do profesjonalnego wykonania usługi.

§ 5.
Regeneracja kloszy reflektorów

  1. Wszelkiego rodzaju klosze plastikowe oraz szklane nie pozwalają na sprawdzenie grubości materiału, a co za tym idzie nie ma możliwości oszacowania jak głęboko można je zeszlifować.
  2. Zleceniobiorca nie ponosi odpowiedzialności za powstałe w ten sposób pęknięcia i/lub ubytki.

Wszelkie prawa zastrzeżone Brilliant Clean 2024

Scroll to Top